Jarek Orsák členem továrního týmu!

To, co se zdálo jako pouhá recese, se
stává neuvěřitelnou pravdou. Jaroslav Orsák s Karlem Vajíkem představili
na Valašské rallyshow Trabant Evo XI S600, což v české kotlině vypadalo
zcela recesisticky. Ovšem před pár dny kontaktoval Jaroslava Orsáka ředitel
technického…

… vývoje Trabant Motorsport NDR, Joachim Fric
s lákavou nabídkou, která by mladému Orsákovi umožnila startovat
v mistrovství Německa 2010 s novým prototypem pojmenovaným Trabant
900 Extreme.

Jako první soutěžácký magazín na světě
vám nabízíme exkluzivní návrhy tohoto konceptu. Hnací agregát ctí
tradici, je jím totiž stejně jako doposud dvoudobý motor, i když má nyní
tři válce namísto dvou. Tato prosazovaná i zneuznaná konstrukce má
v našem případě ovšem již jen málo do činění s vysloužilým
druhovým příbuzným Wartburgem či DKW. Jde o HighTech motor o objemu
900 ccm, který kromě prvotřídních výkonových parametrů také splňuje
všechny nároky na ochranu životního prostředí. Cena tohoto speciálu se
pohybuje kolem 21 000 Euro, čímž plně splňuje všechny požadavky na
soutěžní speciál, které kdy FIA vydala.

Na vše jsme se zeptali i samotného aktéra,
Jaroslava Orsáka. „Ano, tuto nabídku jsem dostal. Myslím, že
odmítnout podobnou šanci by bylo velmi nerozvážné. V pondělí jsem měl
šanci ve Wolfsburgu shlédnout celou základnu týmu a otestovat první
kompletní speciál. Je neuvěřitelné jak skvěle sedí na asfaltu a jak padne
do ruky. Podle všeho by tým rád viděl za volantem mimo mě i Olafa
Dobberkaua, který se rozhoduje mezi Trabantem 900 a Porsche 924. Myslím, že
smlouva je již téměř podepsána.“

Podle zaručeného zdroje před půl hodinou
„Jarin“ podepsal a v příští sezoně opustí české luhy a háje a
přesune se do Německa.

Autor: AutoSport.CZ nike air max weiß nike air max weiß