Ztracená Kopná
Tým Orsák Rallysport nasadil na populární Rallysprint Kopná pouze jedinou posádku. S týmovým Mitsubishi Lancerem Evo 9 skupiny N nastoupila na start posádka Martin Vlček a Roman Pešek.
Soutěž začala pro Vlčka kuriózně a smolně zároveň. Při úpravě bezpečnostního pásu spolujezdce před startem do úvodní vložky se někam zatoulal jízdní výkaz a než se ho posádce podařilo nalézt, inkasovala tříminutovou penalizaci. Ačkoliv Vlček zajel na RZ1 Kameňák 12. čas absolutně, byl klasifikován až na 103. místě. Bylo jasné, že dohnat takovou ztrátu na krátkém rallysprintu je nemožné a tak nezbylo než jet takzvaně pro diváky a užít si to. Sedmatřicetiletý jezdec přitom pravidelně zajížděl velmi rychlé časy hned za první desítkou absolutního pořadí, což znamenalo 5. příčku v kategorii produkčních vozů.
Smůla bohužel provázela posádku týmu Orsák Rallysport i při druhém průjezdu Kameňáku. Brzy po startu potkal Vlčka defekt pneumatiky a to znamenalo další čtyřminutovou ztrátu. Navíc se u jezdce začala projevovat nedoléčená zlomenina klíční kosti. „Díky tlaku systému HANS na rameno jsem zažíval nesnesitelnou bolest a závěrečné dvě zkoušky byly trápením,“ stěžoval si pilot mitsubishi.
Jízdní časy však nebyly nijak katastrofické, navíc Martin zůstal věrný svému divácky vděčnému jezdeckému stylu. „Vypadá to na syndrom z domácích závodů. Na Valašce jsme
urazili trnku, za kterou ještě dlužíme občanovi obce Rybí minimálně deset
litrů slivovice, a na Kopné zase tohle. Za čtrnáct dnů jedeme do Krumlova. Je to natolik daleko od baráku, že by se nám nemusela smůla lepit na sliky. Spolu s Romanem děkujeme mechanikům za skvělou práci a taky fanouškům za podporu. Bylo jich okolo trati hodně a jako psychická podpora fungovali dokonale!“ cgdamen cgdamen